04.04.2014
Використання qr-коду у зовнішній рекламі
Чи варто використовувати qr-код у зовнішній рекламі – на білбордах, сітілайтах, вивісках?
В сучасному світі кількість інформації яка оточує людину є достатньо великою та постійно росте. Відповідно у користувача все менше часу на прийняття рішення а у рекламодавця відповідно менше часу на переконання скористатися своїми послугами.
Уявимо ситуацію. Ви запустили рекламну кампанію. У вас відмінний продукт, чудові продавці і впізнаваний бренд. Вам було розроблено дизайн зовнішньої реклами яка дійсно працює і привертає увагу але кількість товарів та рекламних площин дуже велика і навіть якщо перехожого зацікавила ваша пропозиція він може не згадати її вже через 5 хвилин.
Що ж потрібно робити?
Як варіант можна використати qr-код, який за допомогою смартфона можна зчитати за 2 секунди і перейти за писиланням на сайт чи зберегти контакти і звернутися пізніше.
Звичайно не всім підійде даний варіант. Потрібно розуміти, що даний крок може працювати на певну аудиторію:
- Це молодь та активні користувачі сучасних галжетів;
- Це аудиторія з достатком вище середнього;
- Товар повинен бути коштовним (використовувати qr-код на рекламі продуктів харчування не доцільно).
Окремо можна відмітити використання qr-код у акційних пропозиціях та тізерних рекламних компаніях.