04.04.2014

Використання qr-коду у зовнішній рекламі

Використання qr-коду у зовнішній рекламі

Чи варто використовувати qr-код у зовнішній рекламі – на білбордах, сітілайтах, вивісках?

В сучасному світі кількість інформації яка оточує людину є достатньо великою та постійно росте. Відповідно у користувача все менше часу на прийняття рішення а у рекламодавця відповідно менше часу на переконання скористатися своїми послугами.

 

Уявимо ситуацію. Ви запустили рекламну кампанію. У вас відмінний продукт, чудові продавці і впізнаваний бренд. Вам було розроблено дизайн зовнішньої реклами яка дійсно працює і привертає увагу але кількість товарів та рекламних площин дуже велика і навіть якщо перехожого зацікавила ваша пропозиція він може не згадати її вже через 5 хвилин.


Білборд Рівне Дошка рекламиЩо ж потрібно робити?


Як варіант можна використати qr-код, який за допомогою смартфона можна зчитати за 2 секунди і перейти за писиланням на сайт чи зберегти контакти і звернутися пізніше.

 

 

 

 

 

 

 

 

Звичайно не всім підійде даний варіант. Потрібно розуміти, що даний крок може працювати на певну аудиторію:

  • Це молодь та активні користувачі сучасних галжетів;
  • Це аудиторія з достатком вище середнього;
  • Товар повинен бути коштовним (використовувати qr-код на рекламі продуктів харчування не доцільно).

Окремо можна відмітити використання qr-код у акційних пропозиціях та тізерних рекламних компаніях.